I´m back!

I´m back!

Nu har jag varit hemma i 1 lång dag! Idag är jag hemma från skolan eftersom jag har ont i skallen..
Men i morgon ska jag dit igen :/ Men iaf,det var jätte kul i Turkland men varmt! nästan för varmt! från 30 till nästan 40 grader! och värme är nått som jag inte tål!

Tisdag:For med planet vid halv 9 tiden till Turkiet då,vi kom fram vid 3 tiden sen åkte vi buss i två timmar så vi var framme ungefär vid 5 tiden,var jätte trött! Vi hade ju al in cloes (jag vet inte hur de stavas!) så vi hamnade i Side på hotel Semoris.

Onsdag:Vi väcktes av Mamma och Sven-gunnar 9 tiden,var jääätte trött! vi gick o åt frukost sen så slappa vi bara den dagen vid poolen vi var ju så grymt trötta!

Tordag:  Vi for till stranden med en buss och var där i några timmar,det var jätte kul! Och det var jätte stora våger,fast det var inte kul när man fick salt i ögona eller munnen.

Fredag: Vi hyrde en bil och stack lång bort till ett berg som räckte runt hela turkiet! helt sjukt :o
Det var så himla vacker och högt! Men vägen hem var så lång och jobbig,klarar inte av och sitta i en bil så länge!

Lördag: Vi for till stranden och bada,sen på kvällen var den en jätte vacker magdansös som dansade och nå konstiga gubbar som dansade nån konstig dans.

Söndag: Vi slappande och for till stranden och gick och åt på en resturang.

Måndag: Vi for ut med en stor båt med en guide eller först så åkte vi buss till den största markanden där shoppa vi loss! Sen fick vi kolla på vattenfall,efter de for vi ut med båten och åt där och hade de trevligt,jätte fin utsikt var de :) Vi får till en ö och badade och sola sen for vi hem igen.

Tisdag: Vi bokande ut från hotellet vid 12,och bussen skulle komma halv 2 så då for vi och åt på en resturang sen så kom bussen och det tog 2 äckligt varma timmar till flygplatsen,sen kom flyget vid halv 5 och var framme halv 9 sen kom sven-gunnars broder Nils-olof alltså Beas pappa och hämta oss. :)

Sådär! nu vet ni vad vi gjort dom 7 dagarna i Turkiet! :)
Jag kanske kan lägga ut bilder från sg kamera men den är typ halv sönder,men jag vet inte än! :)

Nu ska jag chilla gunilla!
Pusshej!
/Melissa.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0