29/9

Goddagens!

fy! vilken hemsk dag det var idag på skolan..inte alls kul!
först hade vi äckel NO sen äckel idrott (fast de va ja inte med på) skäll av läraren för de..
sen äckelpäckel matte,sen äckel engelska sen äckel franska (det sket jag i oxå)
Jag var så himla sur och trött och bara less!

Men nu e jag hemma iaf,har sett på underbara simpsons! :)
och nu dunkar jag musiik och chattar med nå töntar på msn!
ikväll blire väll bara och sitta här,är trött...och slut...

aja,vi synes nån vacker dag! :)

/Melissa.♥



föressten! jag har tagit hål i ögonbrynet i förrgår! :D
hihi,stolt gjorde inte alls ont.
Min underbara syster tog det,tack systeryster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0