3/10

Hej!

just nu håller jag på o se Fear factor,det är så jukt bra tycker jag! :)
idag har jag bara suttit vid datorn och glott på tv,ska väl sluta kvällen så oxå.
Just nu taggar jag simpsons som fan!
haha,gud vilken nörd jag är.
 
Igår var jag ju med Bea och Oscar vi gjorde inte så mycket hade ganska tråkigt och blev lite små sur,senare kom älskling och Josef. Då blev jag mycket gladare!

FY i morgon är det skola..
tror att jag ska få mina glasögon i morgon,har ju fått dålig syn har nå himla brytningsfel..
Och jätte sent ikväll kommer RAMONA och Melina och Samuel!! :D
åh gud vad jag längtaar! Jag ska äta upp mina små krabater!

Skriver kanske senare ikväll!
Pusshej!
/Melissa.♥


Världens härligaste unge!

Mosters lilla sötnos!

Världens vackraste syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0