korv med mos

Jag släng bara in detta :)

Hur bor du: Breve en sjö.
Brukar du komma i tid: nääääääää
Hur lång är du: 168
Kan du laga mat: jajjamensan
Vad jobbar du med/pluggar du: går skola
Vad har du på dig just nu: leggings,linne,tjocktröja,sockar,bh trosaa
Har du någon fobi:flera
Hade du en bra kväll igår: helt UNDERBAR var ju med älskling. 
Vilket är ditt senaste inköp:godis?
Din favoritdryck på morgonen:vatten elr juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån:sg
Har du sovit i din egen säng inatt:jodå,men 5 dryga kisseungar
Vad hade du sönder senast:tv dosan
Vem snackade du med senast:Fredrik :]
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: öle
När gjorde du senast något riktigt dumt: ööh....varje da :D
Saknar du någon just nu: Fredrik! :( <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: typ klä ut sig till bea och va som hon :] hihihihihih
Någon jag stör mig på: jag stör mig på mycke :o
Intressen: kompisar,festa,fredrik,soova,djur,rita,musik m.m
senaste person du kramade:Fredrik<3
Senaste person du ringde: Beaaa
Senaste person som ringde dig: Regina
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: JA
Längtar du till din nästa födelsedag: som fan!
Har rakat dina ben någon gång: HAHA ja? XD
Är du sugen på något nu: godis
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe ;o
Använder du hudkräm: jodå
Attraheras du av män med skägg: haha nee
Micro-pop eller poppa själv: microooooo
Brukar du baka: när jag orkar så ja
Röstade du i det senaste valet: nä
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: oja! begövs bara lite mer pengar då e allting PERFAA!
Vilken låt lyssnade du senast på: typ nån låt som fredrik ha
Har någon annan sovit i din säng inatt: 5 kattungar? ;D
Vad tycker du är äckligt: spott o spya x)
Har du pengar på mobilen: jodå



SLUUT! :D
haha aja,godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0