4 Mars

Hejhej! idag så stanna jag hemma oxå,är typ förkyld o en massa skit.Men i morgon så måste jag till skolan! :)
då kommer ju Stinky hit,vi ska vara hos bea :] o se på filmer o en massa annat.Läängtar som fan!
Det går inte o ladda upp nå jävla bilder på blogg.se :o fattar inte varför..
och det här som skulle vara en fotoblogg haha..ganska så suuuurt.
menmen,just nu så sitter jag o lyssnar på Fronda han ÄGER! fast det vet ni nog redan att jag tycker det hehe :]
Jag kollar runt på massa bloggar tex Kenzas,kissies o Fokis :)
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och chatta med massa folk.
Ha det bra!
/Melissa.


Dagens Fråga: Vem tycker ni har bäst blogg? Kenza,Foki eller Kissie?





Den här låten är så gryyymt skön! älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0