Ska försöka börja skriva.

Hejhej, det var ett jävligt bra tag sen jag skrev! jag kan börja med att jag och stinky har varit tsm i 3månder :)
helt underbart! Vi har fått en laptop som jag tillbringar min tid åt 24/7 och jag kan ÄNTLIGEN lägga ut bilder! :D
så jag ska he ut bilder på min systers lilla son Samuel,som jag har lovat er inte snant?
Ni kan bara säga till om ni vill att jag ska lägga ut nått speciellt.Igår kom Ramona och hennes underbara ungar och världens bästa mormor.Imorgon så ska jag följa med Angela,Johanna och kanske Gustav och Anton och sova i en stuga på Aborrstjärn.Ska bli sjukt kul! Och jag hoppas verligen att jag kan fara till Lisa på fredag,har inte träffat henne på jätte länge.


Visst är han söt?

Helt underbar<3

Min älskling som ser ut som ett emo ;] <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0