Trött..

Hej bloggen! Jag har nyss kommit hem från Abborstjärn,Jag,angela,johanna,anton och gustav som i johannas farfars eller om det nu var morfars stuga :) vi hade det jätte trevligt,vi var vaken hela natten så nu är jag jätte trött det enda jag vill göra nu är att sova.Jag övertalade Angela att bada med mig 05:00 på morgonen ;D det var AS skönt,men sen på kvällen blev det isklallt..sen på morgonen vakna jag vid 10:00 kanske? då så höll jag på att dö eftersom jag  inte hade pissat på en hel dag!
Sen så somnade jag i soffan igen och sen kom mamma,ramona,samuel,sebbe och melina och hämta mig.Dom ville stanna i Abborstjärn och bada lite så jag somnade i bilen.

Ikväll så kommer Lisa hit,jag och hon ska vara barnvakt åt samuel,melina och sebbe :)
hoppas dom inte är allt för jobbiga.. nejdå inte Samuel iaf (A)

/M♥




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

SV: nej, han har inge arab i sig. Han är 100% travare

2010-07-02 @ 17:11:11
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0