Happy!

hej alla söta bloggläsare!
åh,gud vad jag e på bra humör nu! :) just nu äre bara happyhappyhappy i mig! jag har ett stort leende på fejjs!:D
just nu så lyssnar jag på musik och chattar med massa nötar!
Idag var jag med Bea vi badade och stekte i solen som vanligt,jag har faktiskt fått lite sol! haha,stolt!!
På torsdag far mamma och sg till Åre hoppas jag haha,jag e lite dum..
då kommer Bea och Oscar hit och jag hoppas att Jim och kanske Agust oxå kommer,annars lär jag få sitta i ett hörn ensam o mobbad medans Bea o Oscar sitt o pusselipussas.
Ha det bäst!
/M.



Haha,typ jag?

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej , kul

2010-07-14 @ 10:43:12
URL: http://maddeshero.blogg.se/
Postat av: erik

de är roligt å höra att du e på bra humör :D

men inte sneelt å kalla mig för nöt :]

2010-07-14 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0