fu.

har så sjukt tråkigt just nu,så här får ni lite till fakta om mig :)

Senaste

Låt du hörde: Eminem - Space Bound

Film du såg: Ett päron till farsa

Mat du åt: hamburgare

Kram: öööh....minns inte var så många :]

Puss: jävla joffla ;o ;o

Känslan: sorg

Resa: ööh,Vännäs?

Glädje: taggad tills i morrn

Dröm: typ att jag flydde från nått,de va nått äventyrligt iaf xD

Person du träffade: mamma?

Personen du pratade i telefon med: Bea

Personen du fick sms av: Syster

Gången du åt 7-eleven korv: aldri?

Gången du var utomhus: haha igår :O:O måste fan ut..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: länge sen

Saken du köpte: cigg

Allmänt

Ska bli skoj: va med bea i morgon och att mamma och sg far till åre! FF! ;D

Ska inte bli skoj att: skolan börjar nån gång?

Sparar till: vet inte

Pålägg som gäller: vet inte

Önskar att jag var bättre på: inte bli så sårad..

Dagens dryck: frukt sooda.

Vad saknar du: Bea o en annan person..

Tre band/artister: Petter,eminen,britney spears

Vad har du gjort idag: vaknat,tv dator tv dator?

Brukar du svära mycket: har inte tänkt på det.

Hur tidigt stiger du upp: när jag vill? fast om de e skola 6

På helgerna: när jag vill

Vad ska du göra ikväll: nörda dataa

Hur många timmar sover du per natt: olika

Vem är snyggast i världen:Ojoj, det finns många.

Vad är det för veckodag: söndag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: minns inte

Favoritplagg i garderoben just nu: typ..shorts? xD

Längd: Öh, typ 168,7 (A)

Vikt: Vet inte faktiskt. Helt ärligt ;p

Byter gärna garderob med: min syster :] elr kenza!

Byxa eller kjol:byxa

Senast utlästa bok: vargbröder typ

Mitt rum kan beskrivas som: rosa,svart,vitt? stökigt!

Mig själv med tre ord (just nu): trött, ,ledsen? taggad..

Jag tränar: ridning

Jag ville bli när jag var liten:veterinär,fast de vill jag fortfarande.


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar ;d va glad jag blir kram :d

2010-07-12 @ 08:53:14
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0