Film dags!

Hej på er!

Hoppas ni blev nöjda med svaren,vi försökte så gott vi kunde,fast de var bara omogna fråger menmen,alla frågor var ju tillåtna :) men allt fick ni tyvärr inte veta. Idag så har jag bara legat och slöat framför datorn,såg en film med Regina,micke o sebbe och nu ska jag dra och se en till film!
Ni kan få se sen vilka filmer vi sett,sen så ska vi bada helt underbart.

Jag är så glad att det är så många som är och kollar på våran blogg! :)
och lite kommentarer då och då,ni kan gärna skriva mer kommentarer,och om ni vill att jag ska börja göra något
tex,videoklipp men de tror jag nog inte att de blir så mycket av x) kanske 1 jag vet inte :P isf med bea.
Det är bara och komma med förslag!

Puss & Kram på er!
/M.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0