sjuk..

Hej! jag är hemma idag för att jag är sjuk..jag är förkyld och ont i halsen och hosta,inte alls kul! så de blir en ganska lungn dag..kommer inte o göra någonting alls.Alla är borta just nu mamma och svenpan är i vindlen tror
jag,jag vill vara med Bea men de kan jag nog inte :(
Just nu spelar jag nå bajs spel som är tråkigt x) Jag fick värsta lusten o läsa nu men jag har ingen bok ^_^
Jag läste ut en bok för några dagar sen som heter
Addad på nätet den är skit bra!! ni borde läsa den :]
Nu ska jag lyssna på musik o chatta med de folk som är inne på msn :P sen så ska jag duscha :)
Åså ska jag gosa med Doris :]

Pusshej! /M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde jag rätt,har melissa läst en bok? xO<3

2009-09-11 @ 18:44:24
URL: http://kastrullocken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0