.


hejhej!

Var tvungen att vara hemma från skolan idag, är så otroligt förkyld.
Kunde nästan inte ens prata igår kväll. Haha melissa håller på om att jag har fått svininfluensan, men det tror jag då inte haha. Kanske ska till Melissa ikväll får se vad mamma säger.
Det är skönt att slippa skolan men det finns ju inget att göra när man är sjuk.
Sitter och kollar på massa bloggar, kissies t.ex. skrattar varje gång jag läser nånting hon har skrivit.
Såg att hon hade köpt ett par skor för 1.200 eller hur mycket det var, det är nästa sjukt!
Vilken normal människa köper ett par skor för nästan 2000kr?

kom på att jag skulle lägga in en bild också. har ju blivit brunett! :)
klaga inte, för seriös är den då inte.
Lägger in en bild på Sofia, Melissa och jag också. Sofia tog en massa knäppa bilder i onsdags på oss. ^^

pusshej! / B ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0