090902

Hejhej!

Kom hem för ett tag sen och ska snart göra läxa tråååk.
Men jag har ändå inget bättre för mig, för Melissa är på stallet och Sofia på Innebandy
eller vart hon skulle?! :)

Var med Melissa & Sofia igår.
Blev skitbra när hon hade klippt mig hon borde bli frisör ;)
Även fast man inte ser så mycket men bättre blev det iaf.
Kanske lägger in en bild sen... om jag orkar ^^
I helgen ska jag verkligen inte göra nånting orkar fan inte.
Kanske ska till Melissa och bara se film. Är ju ensamma hemma då också så det blir nog nice.
Venne om Sofia skulle komma också om hon inte skulle vara med en annan kompis.
Men det får bli som de blir! :)

puss / B

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaha massor. :)

2009-09-03 @ 07:24:05
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0