Fredag den trettonde

Hej! det går inte alls så bra med bloggandet ingen av oss skrivet nånting.Men ska värkligen försöka att skärpa mig och börja skriva igen! :) fast endå inte så ofta,för min bror äger den här datorn kan man tro..
jaa,idag är det ju fredagen den trettonde OTURS dagen! och som vanligt så fick man ju bajs otur :( föst höll man på och missa bussen,sen så hände det en sak som jag inte vill ta upp..men kommer få as mke skit för de..
Åså kan jag kanske inte vara med bea för hon stanna hemma idag och hon kommer inte få vara med någon då..tacktack så jävla mycke bea ;/ men hon kanske ska smita hit thihi busigt!

Här kommer det en bild på mig.

Pusshej! / M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0