tjubre :)

Hejhej,igår så kom mamma och alla hem :)
jag och Regina satt vid datorn hela natten och höll på o garva ihjäl oss o.O
och idag har jag och Sebbe badat och Conny (beas lillebror).
Försökte få Sebastian o hoppa fråb bryggan men han våga inte men efter ett tag så gjorde han de
han ville aldrig sluta :)
Ska kanske vara med Bea ikv ^^

Kan ju lova att min kanin lossar mycke hår nu :O man vill knappt hålla i han^^
men han är endå världens sötaste :]

Ska lägga ut piercings bilderna,och några andra bilder =)

hare bra! /Meliz

en del av mina piercingar. :)
Det här är en del av mina piercingar,den jag köpte igår är rosa ringen,
har på mig den andra piercingen men orkar inte ta av mig den
den ser likadan ut fast den är blå ^^


sötaste ungen
Sebastian<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0