myggbett

Hej :)
idag så har jag badat med Sebbe de var skit skönt!
vill bada mer ikv men de tror jag inte att bea vill eftersom hon är så rädd om
sitt ny färgade hår..(suck)
Menmen,jag ska vara med henne ikväll med o då ska vi se klart skräckfilmen
som vi höll på o se när vi var hos bea :)
Sen var man så klumpig att man trampa snett på en fot som man har haft ont i flera månader
ramla av Bomben när jag tävlade o de hände nått med stigbygeln så den gick typ lös åså gjorde jag
nått konstigt så att jag ramla av o tog emot med vänsta foten så att den typ
höll på o knäckas av ;o
så har haft den svullen i flera månader åså gjorde man den ännu svullnare :(
aja..sen så har vi typ varit i skogen o på en massa myrar o åkrar,ängar m.m o fotat :)
vi hade på oss foppatofflor och de har ju regnat skit mycke så halva skogen är typ fullt med vatten
så gick vi där i vattnet o alla myggor höll på o DÖDA oss!!
de var hemskt...
Men man fick iaf skit fina bilder!! :D
ska he ut dom så ni får se ^^
Det är inte alla men ganska många iaf =)

Pusshej! /Melissa


Blev så stolt över den här bilden ^^
att ja lyckades ta kort när den titta mot kameran :P

vackert<3

vackert<3

Vackert<3

vackert<3

vackert<3

träd<3

svamp ^_^

blomma<3

Disel Doris <3

hihi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0