haha

Hejhej!

Kollade nyss på en tjejs blogg, (tänker inte säga vad hon heter) och då såg jag att hon hade härmat jag och och melissa med allting, hon hade bara bytt namn och ålder såklart. Klart man blir sur!
Varför måste alla härma en? Kan dom inte komma på nånting eget?
Och det dumma är att vi känner henne, bor i samma by. ^^
Har i allafall sagt till henne att hon ska sluta så jag får väl hoppas att hon gör det.


Nu har det regnat i flera dagar. Trodde faktiskt att det skulle sluta men nae, hade fel..
Vore kul om det kunde vara varmt nu för snart börjar ju skolan.

/ bea




                                Typ andra bilden på mig som finns :)


Bild på mig! Ville bara att alla skulle få veta hur jävla bra min kompis
är på att rita, och det där var bara "slarv" enligt henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0