blondin

hejhej.

For aldrig till Melissa igår.. för hennes kamera skulle ladda och då tyckte jag det var ganska så ovärt att fara dit bara nån timme. Men idag ska jag dit! Och sova hos henne också... (om jag får) hehe ^^
Just nu håller jag på att färga mitt hår ännu ljusare, vet inte om det kommer bli så bra men jag hoppas på det bästa!
Melissa ska tydligen färga om sitt hår igen.. till den färgen hon hade förut, alltså ljusbrun typ :)

JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA!
Guuud så fina bilder man skulle kunna ta med den..
Ska försöka tvinga mamma att köpa en sån till mig när jag fyller år.
Stackars melissa som bara kommer få 5 påsar nötter av mig när hon fyller år ;]
eller ja.. kanske nånting mer också vi får väl se vad det blir!


hittade bilden på google bara, men tänk ändå att ha en sån ;] *kääärlek* hahah.


ha de bra / B

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den kameran vill jag HA!!

2009-07-30 @ 19:03:53
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0