Stan.

Hej bloggen! idag så var jag,bea och sofia på stan och shoppade! Det var jätte drygt för de var en massa folk överallt och man fick ont i benen och sen så fick jag ont i huvudet,fast de gick över efter ett tag.
sen så träffade vi jim,gurre och emil.Små pojkar de är :]
Men iaf,jag köpte jeans,en t-shirt och av sofia fick jag ett par jätte fina örhängen hon gav mig som födelsedags present.Sen så köpte bea ett par fina trosor åt mig och bodylotion.Fick också en jätte fin tavla av Sofia! fast de var en julklapp.
Ska he ut bilder på alla presenter jag har fått när jag har hittat min kameraladdare! :)
I morgon så ska jag,Sofia och Bea till vindeln! vi ska vara där tills på fredag,så vi ska fira nyår där.
Jim och Gurre kommer också i morgon fast lite senare tror jag,sen på nyår kommer Madde och Sanna!
Det ska bli super kul,längtar! :D

Nu ska jag fara och packa tills i morgon pusspuss! /Melissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0