<3

Hej bloggen! äntligen så börjar jag bli lite friskare! imorse så vakna jag 05:30 för jag skulle kunna hinna platta mitt hår..men jag sov faktiskt ungerfär till 6:00 :] fast mitt hår blev krullit endå,haha..Ikväll så hade jag ridning och ÄNTLIGEN så fick jag rida min älskling Bomben! :D vi red barbacka det gick skit bra! fick en julklapp av Lisa blev super glad jag måste ge henne en julklapp och bea,sofia,regina o kanske jim :] Sen så har Ramona min äldsta syster och hennes dotter Melina kommit hit från Finland och hälsa på över julen:) Hon väntar också sitt andra barn som hon ska få nångång i januari läängtar!
Chattar med älsklings Bea på msn hon har seriöst den härligaste humorn i världen! Hon är den UNDEBARASTE männsikan i hela universum! hon är min för-all-tid! älskar henne mest! ;* <3

Det är så sjukt jobbigt just nu i skolan..klarar inte av nånting! Blir så sur får ba omprov på omprov vill ba bränna ner skolan,hatar värkligen den! menmen..alla måste ju gå i den tråkigaste platsen på jorden där solen aldrig lyser.-_-''

Nu ska jag lyssna på Fronda & chatta med folket speciellt med Benghaa.<3

HA DET BÄST!

Pusshej! /M

Och tack så jätte mycke för alla fina kommentarer vi har fått! fortsätt gärna och kommentera,ni är bäst! ;*


Mitt liv.<3


Kommentarer
Postat av: ekke

2009-12-09 @ 21:26:25
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haft en bra dag?

2009-12-09 @ 21:41:43
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0