25 december

Hej! igår så var det en ganska så lyckad julafton! jag fick en ny mobil! en Samsung Corby den e as nice fick den av sven-gunnar,sen så fick jag en parfym o läppglans av min syster,maskara,foundation o eyeliner av mamma,halsband av Lisa,500 kr av Svenpan och nå ljus sak och 4 bhar av mamma.
vad fick ni till julklapp? :)

I morgon så fyller jag år! och på måndag fyller Bea år jag ska mobba henne i två dagar! yeey. (A)
Och i morgon kväll så ska Ramona,Kimmo och Melina fara tbx till Finland :( Roberto ska kanske också med..


Jag lägger ut bilder senare..för datorn är cp!


/Melissa.

Kommentarer
Postat av: ekke

fna vad nice presenter !!! :D

jag fick kläder å pengar,knäskydd och nå mer :P

hoppas du får en fantatstisk födelse dag !!!! :D

2009-12-25 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0