22 december

Hej! sorry att jag inte skrivit på två dagar! Men har inte haft nå ork..igår så var jag med Bea vi prata med Stinky i mer än 5 timmar,haha :) Och nu så chattar jag med folk o spelar nå tråkiga spel.Har suttit här hela dagen..finns ju inget annat o göra i den här tråkiga byn.Kanske ska prata med Sofia o Bea om dom vill hitta på nått!

Nu är det bara två dagar kvar till julafton,jag är inte speciellt taggad..Åså äre fyra dagar kvar tills jag fyller år! De är jag faktiskt lite taggad på! :D

jag vill ju ha en massa JULKLAPPAR & PAKETER! :]

Pusspuss! /Melissa.





Kommentarer
Postat av: ekke

gooooood jul era fina små söööööööta flickor :]



puss

2009-12-23 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0