090827

ÄNTLIGEN blir ja av med mitt fula, äckliga och MYCKET gröna hår som ALLA klagar på. otroligt störande men sånt är livet!
Håller iaf på att färga det röd brunt nu IGEN... vi får väl se hur det blir, och om det inte blir bra ska jag raka av allt hår! :)
haha eller inte? ;p själv tkr jag då att jag passar bäst i blont för det är egenligen min naturliga hårfärg..
men det får bli som det blir :)


har varit i skolan idag iaf, tog skolfoto eller ja kören tog kort. Såg lika mobbad ut som vanligt, hatar skolfoto. ;p
Marre kanske ska komma hit imorrn, wiiiiie. Sen ska vi till Skivsjö och vara med; Sofia, Melissa, Jim och Edvin.
Vet inte om det blir så många fler men vi får se hur det blir med det!
Vi ska i allafall ha lika kul som förra helgen.


pusshej / B ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0