Hejdå SVERIGE Hej TURKIET!

Hej alla sötnosar!

om bara några ynkliga timmar så drar jag Melissa till turkiet! :D Om ni bara visste hur taggad jag är!! hihi,här får ni töntar sitta kvar i kalla sverige medan jag drar och steéker i solen!
Så detta blir då de sista inlägget på några dagar sen när jag kommer hem så ska jag skriva vad jag har gjort och vad som har hänt.Kanske tom.lägger in några bilder :) Om jag inte skriver något där i turkiet då!
åh,gud vad jag kommer sakna Fredrik..och Bea..och erica och en massa andra..men mest blir nog dom tre :]

Men nu ska jag dra och packa klart sen så ska jag träffa bea innan vi far det är ett måste annars kommer jag inte överleva! :)

Pusshej!
Ha det helt underbart det ska iaf jag ha!
/Melissa.♥

Jag och min underbaraste Bea! Hon är allt för mig.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0