9 Januari

Godmorgon! eller man kanske ska säga goddag. ;) Jag vakna för en halv timme sen,igår så var jag uppe tills kl 7 på morgonen! Jag är dum i huve,hehe..Idag så ska jag städa hela huset för mamma och dom andra kommer hem vid 6 eller 7 tiden..hoppas att de dröjer länge innan dom kommer fram.Just nu så har jag ingen ork o börja städa jag är fortfarande as trött..Menmen,jag ska börja med att ta mig nått o äta sen så ska jag börja göra i ordning köket,ta ur och he in i diskmaskinen.:)

Dagens fråga;
Vad tycker ni att vi ska börja göra på våran blogg? tex. hiss eller diss kanske börja med nå små ''roliga'' serier? osv. skriv vad ni tyck vi ska börja göra! :D

Skriver senare,ska äta nått nu!
Puss! /Melissa.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0