äntligen jag igen!

Tjenatjena!

Äntligen tänker ni nu, när äntligen beeeea är tillbaka.
Men då kan jag glädja mig själv med att skriva att det kommer nog ta ett bra tag innan jag skriver igen.

Var iaf med älsklings Melissa, hennes älskling Stinkan och min bästa vän Sofiiiiia i helgen... eller ja från torsdag till igååår =)
Hade jävligt kul.
Sitter hemma hos Melissa just nu, men ska snart ta och fara hem till min fina lilla familj.


Går fortfarande inte att ladda upp bilder.. (cp dator).. men det får ni helt enkelt bara leva med!
Just nu.. tror jag.. är inte helt säker.. men tror faktiskt att vi är uppe i 3 besökare.. fantastiskt med tanke på att vi faktiskt nästan aldrig skriver här. but that´s life. I give a fuck. :]


Nää nu måste jag draaaa.

pussar. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså du är ju. ;) Herregud.. ;p

2010-04-07 @ 19:56:35
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0