Yaay

Så underbart!
äntligen så har ridningen börjat igen!
De började i onsdags :]
o jag red min älskligns Bomben<3
Det var så jävulskt kul! ^_^
åså så tog jag kort på Julia o Annelie när dom hoppade ska he ut lite bilder på dom fast inte allax)
Ikväll ska bea komma tror jag :) vi ska vara uppe hela natten om hon får sova över =)
DET MÅSTE HON FÅ! skolan börjar ju snart :'(
jag ska börja i 7an fyfan x)
men de kommer vara kul endå.. nu har jag ju bea närmre mig :]
Nu har jag o Marre blivit vänner :) vi har typ bråka ett ganska bra tag vi vet inte ens varför haha xD
De är ju ganska nicebajse ;p
På söndag så ska jag typ färga håret o klippa kul o veta....
näe.. :)
Menmen..nu ska jag lyssna på musik :]
o försöka få bea hit ;p
PösseliHejseli/Melissa


Julia o Killkenny :)

Annelie o hennes häst :)

Julia o Killkenny :)

Annelie o hennes häst :)

BaraFörAttJagÄlskarDej<3

JagÄrFörälskad<3

KOMMENTERA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0