sjuuuk.

Goddagens!

jajjemensan,jag e sjuk,jätte skojj
nej ursch,har varit sjuk sen fredags fast jag börja känna av det på trorsdag kväll.
sen på fredagen hade jag ont i lungorna,ont i halsen,hosta och förkyld men jag drog endå till skolan..inte bra! var så hängig där och alla tyckte att jag skulle fara hem men jag orkade inte x)
men iaf,sen på fredag kväll så var jag med oscar och bea senare kom älskling!
sen på lördag kände jag av det ännu mer! fick feber oxå..fast jag drog endå ut sen på natten för o träffa fredrik igen.
så igår var jag typ död!? xD nej..men nästan.
då for jag iaf inte ut nånstans satt typ vid datorn och såg på tv. :)
och idag e jag fortfarande sjuk men jag tror inte att jag har feber nå mer,har inte ont i lungorna nå längre.
Har bara träningsvärk i magen och ont i revbena eftersom jag hostat som en jävla tupp elr var man ska säga.
Åså e jag förkyld som ett svin,men nu mår jag iaf ganska bra det dåliga e bara att jag inte kan känna smaken elr lukten på nånting så inte värt ens att äta något. :p

Nu har vi bara två kissemissor kvar,fast Elivs ska vi ju behålla.
ni har ju inte fått se bilder på dom andra små krabaterna! :o
kan lägga in några bilder på dom nu! :)


Findus!
Bea fick han,dom passar så bra ihop eftersom båda e lika efterblivna. ^^
han var den sistfödde oxå.

Här har vi en liten charmtroll som vi inte kom på nå namn till,jag kallade henne för
sötnos hela tin iaf, xD
Det var nå som köpte henne igår från umeå :)



Här har vi då sötaste Bullen :)
han är fortfarande kvar,men jag vill att Lisa ska ta han men om inte hon kan så får nån anna väl göra det.


Den här sötnosen kalla vi för Ferarri :p
Reginas kompis bror kom och köpte han igår.

Åså äre så klart min lilla Elvis! <3

/Melissa







Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha yesyes. ;) <3

2010-10-14 @ 21:36:58
URL: http://aifoss.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: tack så hemskt mycket :D



riktigt söta katter du har :)

2010-11-09 @ 11:57:00
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0