2/10

Hellu!!

Idag har jag och min älskling varit tsm i två månader!♥ grattis till oss då! :)
Åh,guuud vad jag älskar han! var med han ikv helt underbart! man vill ju bara äta upp han..
men det vill jag ju inte,jag vill ju att han finns kvar hos mig :]
Vi var med Bea,oscar,hampus och nickepickepök! vi hade de bara kul.
Imorgon drar jag till vindeln på tjejfest! :)
ska bli superduper trevligt!
fast de dåliga är att jag inte kommer få träffa älskling förens nästa helg igen..
om inte fjanten kom till vindeln som jag tror lite på att han sku göra! :)


jag håller på o somna nääär som helst!
är jätte trött! ska skiva klart detta sen ska jag sova tror jag..
åh,gud så skönt att få knarka sin egna underbara kudde!

Godnatt alla sötnosar! <3
/Melissa.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0