29 mars

Hejhej! idag så vaknade jag vid 6 var skit trött eftersom jag somnade vid halv 3 tiden sjukt jobbigt! jag lyssnade på vargbröderna i en talbok mohahaha,lyxigare än o läsa :] jag tycker att den är sjukt bra!
Skolan var ganska dryg idag allt gick så långsamt,men fick va med älskling iaf

ikväll så har jag bara suttit här och inte gjort nånting alls..
Sven-gunnar och mamma var lycksele idag och jag har tjatat så länge på att dom ska köpa ett dusch handtag,den är AS cool! när det är kallt så lyser den grön samtidigt när man duschar,och när det är ljummet så lyser den blå och hett rött,
jag diggar den fett mycket! :D
Åså ska man duscha när det är mörkt.
ni borde oxå köpa den
;)
om jag kunde så skulle jag he ut en bild på den men som ni vet så går det inte..
Jag ska alldeles snart kila iväg och ta en skööön låång dusch!
Och för ett tag sen så hede jag upp en discokula i mitt rum det blev as fräsigt! det är en röd lampa som lyser på den så det är såna här röda prickar överallt på rummet,det är as mysigt!

Saknar min älskling sjukt mycket!
Taggar som fan tills Torsdag då kommer han då ska vi ha det skit skojjigt! :) <3


Nu ska jag snart dra o duscha sen sova under min discokula.
Godnatt! :)
/Melissa.♥




;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0