27 mars.(kanske) börja skirva igen!

Hej bloggen! nu om jag orkar och har lust så ska jag kanske börja skriva igen! :) det är väl bra?
Just nu så sitter jag och dampar lite på datorn för att den är så seg och på spotify för det inte går och logga in,men nu gick det! :D fast snart kommere dampa igen..
Idag så ska jag kanske va med Bea och Sofia,vi hittar väl på nått kul hoppas jag iaf.
ååh,vad jag är less på den här jävla snön dom ADLRIG slutar! om det inte börjar bli vår snart så ska jag skotta bort all snö :o det lär ta ett tag men kan iaf försöka.
Jag och Niclas (stinky) blev tsm 20/3-10! :] Han är underbar på alla sätt och vis! ♥

Jag hoppas verklingen att man kan börja lägga in bilder på bloggen!
jag har ju en massa bilder jag vill visa er! :( det här är ju en fotoblogg..
blir nästan lite sur.

Men nu ska jag hitta på nått :)
Ha det bra!
/Melissa.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0