Färgar håret.

Hejhej! just nu så sitter jag här med färg i håret,det blir lite blondt :)
Jag var vaken till 05:00 och vaknade 09:00 sjut drygt..for till vindeln med mamma till en liten kläd affär var på så dåligt humör så jag gjorde mamma lite sur för jag klaga på att det inte fanns nått och att hon bara tittade efter kläder till sig själv, (är lite dålig på att leta själv) så jag gick och satte mig i bilen i ungefär 20min tills jag ringde mamma och frågade om hon skulle bo där,då sa hon att hon hittat en massa snygga kläder så jag gick tbx för att kolla.
Hon hade rätt det var en massa snygga kläder! :) Sen efter det så gick vi på ica och köpte mat och en massa annat,kan lägga ut bilder på vad hon köpte åt mig :)

Snart ska jag gå och tvätt av färgen.
PUsshej!
/M.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0