svar på frågestunden.

1.Varför har ni frågestund?
För vi tyckte att det skulle vara kul så andra får veta lite mer om oss.

2.Händer ikväll?
Melissa; jag ska bara sitta vid datorn och ta det lungt.
Beatrice; ska snart sova.

3.Hur får ni smileysina?

Det är hemligt.
;)

4.Hur stora bröst har ni?
Båda har 80b.

5.Vilken kläd/smycke affär är er favvo affär på nätet?
Melissa;
Jag vet inte..brukar inte köpa kläder/smycken från nätet.
Bea; köper inte kläder på nätet. :)

6.Erat favorit plagg?
Melissa; Mjukisbyxor OFC!
Bea; strumpbyxor. ;)

7.Vart bor ni?
I sundö.

8.När började ni blogga?
I juni förra året nån gång.

9.Har ni pojkvän?
Melissa; Nej,jag är singel.
Bea; Ja, det har jag.

10.Vilka bloggar läser ni dagligen?
Melissa; Jag läser inte så många bloggar brukar oftast bara titta runt lite,men en blogg som jag läser ganska ofta är www.detfinnsandra.blogg.se den är jätte bra!
Bea; brukar läsa min kompis Sofias blogg www.aifoss.blogg.se och kissies blogg.

11.Varför började ni blogga?
Vi ville prova på att ha en blogg, så då tyckte vi att det var kul så nu har vi fortsatt att blogga.

12.Vad är det bästa ni vet?
Melissa; Det bästa jag vet är hästar,teckna,kompisar,festa,familjen,djur och SOVA!
Bea; Det bästa jag vet är mina kompisar, älskling och festa.

13.Hur gamla är ni?
Melissa; Jag är 14 fyller år 26 december.
Bea; Jag är 2 dagar yngre än Melissa så jag är också 14 och fyller år den 28 december.


Kommentarer
Postat av: Elysh

Grattis i efterskott då :)

2010-01-11 @ 15:41:25
URL: http://elysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0