04:36

Som jag visste! de blev iaf att va uppe så här länge..jag fattar inte att jag orkar sitta vid datorn en hel dag! :o
Det kallas att man har ett sjukt tråkigt liv..fast nu börjar jag bli lite trött,de e ganska skönt för jag älskar att sova o ba få drömma!:] Ska gå o lägga mig efter det här inlägget.;)
ååh det är bara två dagar kvar tills skolan börja igen! :( se surt..jag måste verkligen börja komma på lektionerna och komma dit i tid..o sluta skolka.

Men nu ska jag sova!
Godnatt alla underbara läsare!
/Melissa.♥


Kommentarer
Postat av: ekke

god natt melissa :]

2010-01-09 @ 04:38:37
Postat av: felicia

gullig blogg :)

2010-01-09 @ 13:54:00
URL: http://thepinkeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0