Lääääänge sen!

Hejsan bloggen! det var as länge sen jag o bea skrev! Jag har varit i finland sen torsdags min syster har fått en son som heter Samuel :) så han skulle döpas då for vi dit. Imorgon ska jag till tråkiga skolan och sen så ska jag kanske vara med bea,fast måste prata med henne först! :) ååh,gud så skönt snart är det lov! bara en vecka kvar.:D
då ska jag o bra va med Stinky :] o kanske med nå bjurholmare,hoppas att det är fint o soligt då.
Det har snöat AS mycket nu i fyra dagar ungefär det slutar aldrig. :o
Åså nu på fredag kommer Angela henne har man inte träffat på as länge! hon gick i samma klass som jag i 5år o sen så flytta hon till skellefteå :( men hon ska komma på fredag eller lördag o då måste jag träffa henne!
Jag kanske skriver i morgon eller nån annan dag då kan jag oxå he in nå bilder på samuel o en massa annat.
Nu ska jag sova.
Godnatt! /Melissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0