7 Februari

Hej bloggen! jag vaknade kanske för en timme sen,sen så åt jag frukost och satte mig här.:)
Idag så vet jag inte vad jag ska göra jag vill vara med Bea men hon får typ inte vara med nån idag eller i morgon,men jag ska fråga henne iaf..Jag vill så jätte gärna köra skoter! har inte gjort det i vinter än! :/
Åså saknar jag Stinky :] han kanske kommer nästa helg eftersom han inte fick komma i helgen..:(
Nu ska jag sitta här ett tag sen så ska jag ringa bea och fråga om hon kan va med mig och om vi kan köra skoter!
Ha det bra!
/Melissa.



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gilla du hästar? - Kika gärna in på min blogg då!

Jag har Sveriges tredje största hästblogg med läsare från många olika länder. Kolla gärna in, du kanske också gillar den som många andra!



PS. Om du gillar smycken så var gärna med och tävla om ett snyggt smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Läs mer på bloggen om hur du tävlar!

2010-02-10 @ 15:44:38
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0