Belgisk jätte

Hej,idag så har jag vare i tråk skolan..bara en lång o dryg dag ;/
men de är härligt att de är sista dagen i morgon!
sen äre HELG :D
jag ska vara med bea o kanske sofia vi ska ha en tjej kväll ^^
Vill så GÄRNA HA EN KAMERA! en väldigt bra..:)
Nu har man gått o blive kär.. elr kär vet jag inte men gillar han otroligt mycket..
säger inte vem de är :]
Jag vill ha en belgisk jätte dom är så himla söta!!
Måste övertala mamma att jag måste få en!
Jag har redan hittat en..tycker synd om den för den mår inte bra,den är typ förskyld som NÅGOT!
o ett ganska stort sår i nacken..;/
stackarn..

Har försökt få tag i bea,men de går inte så bra för hon har stängt av mobilen elr så
har hon slut på batteri. -_-

Pusshej! / M ♥



 
Visst är dom söta!? <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0