Tjänare :)

Haluu  :)
Igår var jag o Bea på Vännäsdagarna det var ganska kul fast Bea börja må as dåligt
och hon fick skall värk också,int så kul :/
Börja också må lite dåligt fast de gick över efter ett tag ^^
sen så gick vi och la oss vid 4 och Bea vakna vid 10 för hon skulle hem:P haha,hon  fick inte sova över hos mig fast gjorde de endå därför var hon tvungen och vakna så tidigt ;)

Idag så var jag hos Bomben har haft han hela veckan och idag vare sista gången :)
kommer o längta efter honnom! :/ fast kom ju o träffa han snart igen ^^
han är underbar :]

I morrn ska jag fara och hämta min kamera från stan,den har varit på lagning (A)
Jag tappa den på golve och sen så gick den sönder (klumpig kallas de) hehe ^^
Då lovar jag att de blir många bilder :D

PussoKram :)  / Melissa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0