Hejsan :)

 Halöö,idag var jag o Bea i Åsele marknaden :)
Det var ganska så kul, de var 3km marknad ;o
Och de var tivoli där också fick med Bea på en as rolig karusell!
Sen så träffade jag Erica där ^^ och hennes kompis Olivia
erica och jag åkte en karusell där man sitter i en ''kopp'' och den snurrar skit fort!
Sen så körde jag Erica och Oliva bilar ^^ elr vare het.
Olivia kunde inte köra så alla körde bara på henne,(stackare)
Sen lite senare så fick jag höra att Tobbe var där ;o
jag som ville träffa han,men man är ju för blyg..
ska träffa han nån dag iaf (A)
Och på varenda jävla marknad äre nå himmla turkar som försöker få en dit
och håller på och flina mot en (HUVVA).
är as trött har ju inte sovit ett skit ^^
ska sova ganska så läng nu iaf,fast måste upp och städa lite
för mamma och dom kommer hem..

Köpt 2 nya läpp pirercingar :)
ska ta kort på dom i morrn så får ni se,min kamera är på laddning.

Ska sova nu elr snart ^^
Hare bäst!  / Melissa
Ungefär så här såg karusellen jag och Bea åkte 3gg ^^
Ungefär så här såg karusellen ut som jag och Bea åkte :)
jag åkte den 3gg och Bea 2 ^^

Den är SKIT rolig prova den någon gång vettja ;)

Kommentarer
Postat av: ------

haha blev du inte åksjuk ;P , fan den ä as läskig haha, sötis (A)

2009-07-20 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0