Hejhej :)

 Jag och Bea har varit uppe hela natten och nördat framför datorn och gjort en massa saker (A)
Vi är as trötta och ögonen är skit röda,men vi ska vara vaken hela den här dagen :)
vi ska fara till Åsele kl 10 idag ^^ de kommer
o ta 2 timmar och fara dit..(gissa vilka som kommer o sova?)....
Jo vi! ;D...
vi gick ut kl 4 och tog en massa bilder tänker he ut några av dom.
Bea har somnat i Sebbes säng haha ska väcka henne snart xD
fan vad trött jag är..kommer o somna vid tangentbordet...
 
 aja,orka inte skriva nå mer.
 Herråå :)
 /Melissa


 
Sjön <3

<3

 <3

 En del av våran bad plats precis nedanför mitt hus ^^

 <3

 Våran rutschkana ner till vattnet ;)
 kan ju lova att den är rolig! =D

 Den lilla röda stugan är en bastu ^^ och de bruna huset bor jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0