:)

Hade igentligen tänkt följa med Melissa till stan idag, men det blev inte för jag fick inte. :/
For till vindeln med pappa istället ;p

Var ju i vännäs i helgen, fanns inte så mycket att göra där förutom karuseller och så men jag tänker då aldrig åka mer.. mår så himla dåligt :) inte kul alls.
Hoppas jag kan vara med melissa ikväll för jag har så otroligt tråkigt, finns ingenting att göra här (om hon vill vara med mig?) haha, tror jag säkert.
Och inte kan man då bada heller, jag som trodde att det var sommar..
Det har ju regnat hela veckan. ;O
Hoppas bara det blir bättre i helgen för då ska jag och melissa till åsele. :) (om vi får skjuts vill säga)

ha det bra
heeeejdå, / bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0