stjärnornas värld



en pansarvagn på två ben, hur fan var det
livet genom en pansarvagnspipa, frondish 2004

Jag blev välsignad med penna å papper
Satt ba å malde tills det svängde till takten
För jag vill inte göra bara nåt så där
Jag vill bli den bästa som alla kan jämföra sig med
Sebastian en helt vanlig snubbe
Många säger snorungen som lever kvar i drömmen
Men nu för tiden kommer alla med förslag
Hur dom kan hjälpa mig å hur dom får betalt
Vilka låtar jag ska ska skriva hur jag ska flyta
Sluta att svära sluta att skryta
Jag blir så jävla trött på alla pekpinnar
Speciellt när ingen brydde sig ett skit dagen innan
Men sen när rulla fram spelades på klubben
Blev det klapp på ryggen, gratis drinkar, hela rubbet
Tror du jag är mongo jag ser ju vad som händer
Du vill bara vara här för att visa nån du känner


Vem kan stoppa mig nu när jag glider i mitt rydmskepp i stjärnornas värld
Ensam skit i det där. Jag kommer få min hämnd men frågan är när.

Andreas vad fan hände med 50-50
För plattan verkar ha sålt ganska bra, är det riktigt?
Jag minns när OB, Käp skulle träffa dig
Men dom fick inte komma in i lägenheten varför säg
Jag skulle kunna känna folk som kanske känner folk
Som vill ha sin stålar tillbaka
Hypotetiskt, lyssna nu pappa
Du jobbar väl bara med Paperbag som jag har fattat
Men siffrorna du gett mig hur fan kan det gå ihop
Hur kan du köpa mat å betala stället du bor
Med dom hundralapparna mannen det verkar skumt
Så jag gjorde lite research och frågade runt
EY! du tjänar pengar på mig
Men tar jag med dig i en låt tjänar jag pengar på dig
Haha, så se det här som affärer
Du fick mig ganska bra yo mannen det är ärligt
Kan vi göra en deal? Vi skippar alla möten
Du kan jobba i en gruva jag tar halva lönen
Å du minns du vilken singel jag ville välja
Men du trodde inte att den låten skulle sälja
Det var rulla fram, fan du kan ju din musik
Skivbolagsboss du skulle ha nöjt dig med publik
Streetzone incidenten skyllde du ba på nån annan
De funka redan då så varför skulle du nu stanna

REF

Shit jag kom å tänka på en annan grej
När jag hade beef med T.R och du skicka massa mejls
Massa jävla skvaller saker, jag kunde nämna
Är han seriös det här kan fan inte stämma
Eller när du skvallra om snubben på samma bolag
Som hade gjort en diss åt mig du ville starta blodbad
Håll i er nu, han föreslog en 12a
Vi dissar varann allså på samma 12a
Ett bevis till på att du vill tjäna pengar på det
Hur många jävla rykten har du startat genom åren
Min nya platta du ville släppa ut den
Därför försökte du muta mig med trettiotusen
Shit shit, ser jag ut som en hora
Så du kan blåsa mig igen eller hur polarn
Inge jidder jag vill inte att du pratar om mig
Så pratar jag inte om dig är det okej?

REF

Sitter du å tittar när jag skriver massa texter
Passa dig, jag har en docka den är du
Dä här är vodoomusik



/ Bea. ♥

Kommentarer
Postat av: KARIN

Detsamma! :)

2009-12-17 @ 00:25:04
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0