JULLOV!

Hej! äntliigen så äre jullov! gud så häärligt,snart så ska jag vara med bea vi ska basta om vi får.
Idag på skolan så for vi till kyrkan dirket med bussen och lyssna på en himla präst och våran rektor som har pollera skallen,haha x) Sen när vi kom till skolan så orka jag o bea inte gå på lektionen som var typ en timme sen så sluta vi..men ist så for vi till en toa och sov det var då en höjdare kan jag lova!
prova själv, golvet var varmt och allt.. mm mums! Thih! vi är så busiga så..
Sen så fick vi vänta på bussen till 13:00 från 10:00 ungefär..
Det är ISKALLT ute nu ju! typ 30grader. :O

åh.gud så drygt! jag måste städa mitt rum o de är jätte stökigt. -_-''
menmen,alla måste väll städa sitt ''fina'' rum nån gång.
SNART så är det JUL! :D och två dagar efter så fyller jag år! och två dagar efter mig fyller bea år! ganska ballt..hehe

Nu ska Ramona sitta här.:) ska vänta på Benghaa..
Adjöö! /Melissa.



Kommentarer
Postat av: Sofia

haha okej, :)

2009-12-19 @ 08:40:16
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0