Hopptävling!

Hej! idag var det hopptävling,hoppade med underbara Camomille det gick super bra! fast blev inte placerad,med det gör inget för hade iaf skit kul! Erica hoppade med hon också gick lika bra för dom!
Nu så sitter jag här och degar och chattar med Bea o Stinky dom med samma humor som mig,de är BRA humor! (A) Ikväll så ska jag vara med bea (tror jag) om hon får..vi hittar väll på något.


Camomille rullar sig efter tävlingen. ;]

Erica o finaste Camomille! <3
älsipälski
Min älskipälsk som jag ÄLSKAR meeest! ;*<3

En bild som jag tog när vi var på väg hem.




Kommenteera! <3

/Melissa
.♥

Kommentarer
Postat av: jullan

är det en ny häst? :)

den va iaf super fin

2009-12-19 @ 16:52:20
URL: http://julialindqvist.blogg.se/
Postat av: ekke

fina pollar :D

2009-12-23 @ 23:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0