1 december

Hej bloggen! idag så var vi lediga från skolan super härligt! vakna vid 12 tiden och märkte att det hade blivit jätte mycket snö! :D Jag stack ut och börja fota fick några fina bilder som jag kommer och lägga ut. :)
Senare så får jag till bea vi såg en skräck film som heter Eden lake,den var faktiskt bra men inte så läskig.
I morgon så ska jag stanna hos min syster efter ridningen,ska kanske stanna där tills på fredag om hon vill ha mig kvar där!x) Ska kanske bara börja lägga ut bilder och inte skriva så mycket jag skriver ju aldrig inte bea heller..men vi ser väll. :)
Nu ska jag lyssna på musik o chatta med folket.
Ha det bäst! :)
/M

mycke träd,hehe :]








Åså bju jag på en bild ;)



Kommentarer
Postat av: Minnie

hej du är skitbra på å fotaa

2009-12-08 @ 20:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0