091214

Heeej bloggen, nu är det bara 10 dagar kvar!
fyfan vad jag längtar. =)

sista veckan i skolan är alltid lika chill.
Måndag; Egentligen vanlig skoldag men jag är sjuk, nånting som melissa inte tkr om märkte jag imorse. (A)
Tisdag & Onsdag; Elevens val. Valde prao men jag har ingenstans att praoa så kanske får vara hemma.
Torsdag; Innebandy turnering. drygt som satan så kanske får vara hemma då också.
Fredag; Går bara några timmar. (tror jag), får iaf mina betyg och dom SKA jag ha!

en skoldag i veckan för mig. :) nicenice.


Sjukt härlig låt.
/Bea.


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

nu är jag inne, men du är inte inne. :O :O

2009-12-14 @ 13:40:46
URL: http://aifoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0