Sommar jobb?

Hejhej!

Allt har gått så förbannat fort, snart är sommaren slut.. eller det har den varit länge om man tänker på vädret.
Och jag har inte hunnit göra ett skit!
Vet inte hur mycket jag sa att jag skulle göra i sommar, och jag har gjort hälften av alla saker om ens det.
Det är sjukt hur fort det har gått, gick nyss i 7an. Ibland vill man bara stanna tiden!

Och snart börjar skolan.. och då får man praoa o redovisa, det är det värsta som finns!!
Hatar det verkligen.
Och dessutom sa mamma igår att nästa sommar ska jag SOMMARJOBBA?!
Aldrig jag vägrar! haha, finns ju annat kul man kan göra.. Men vi får se hur det blir med det.

Kanske ska till Sofia i kväll efter hon har varit på Nolia, haha vi skulle visst sova ute på altanen i hennes gamla säng.
Vi kanske ska se film eller nånting, får se vad det blir!

pusshej! / Beatrice



  Saknar det så otroligt mycket!
Jag längst åt höger i lila jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0